פרסום בפייסבוק

אחד הכללים החשובים ביותר שמכיר כל איש שיווק ופרסום הוא הכלל שאומר שעליך להיות היכן שהלקוחות שלך נמצאים. כאשר אתם יוצאים במאמץ לפרסום ושיווק העסק שלכם, חשוב מאוד שתדעו היכן מסתובבים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, מה מעניין אותם, היכן הם מבלים את שעות היום שלהם וכן הלאה, ובהתאם לכך תדעו היכן לטרגט אותם, קרי היכן להציב את המודעות ואת פעולות השיווק שלכם כדי שאלו יפגשו את אותם לקוחות. פרסום בפייסבוק הוא פרסום שיודע כיום לפגוש את כל הלקוחות של כל סוגי העסקים וגם מאפשר לפגוש פלחים מאוד מוגדרים וספציפיים על פי שורה של מסננים שעליהם נדבר בשורות הבאות.

מדוע פרסום בפייסבוק?

עד לפני עשור שנים, עולם הפרסום היה שייך לחברות ענק ולחברות בינוניות. עסקים קטנים הסתפקו בפליירים או לכל היותר במודעה קטנה בדף פנימי של המקומון השכונתי. כיום, מאפשר לנו פייסבוק להגיע לכל אדם, לא רק בכל הארץ אלא בכל העולם, ולפרסם את עצמנו בפניו. המשמעות היא שאם אתם רוצים להגיע לכמה שיותר אנשים, פרסום בפייסבוק מספק לכם בדיוק את זה. יחד עם זאת, אתם לא באמת רוצים להגיע לכל האנשים בכל העולם, בכל גיל ובכל תחום עניין. ישנם אנשים ספציפיים שעליכם לדעת לאפיין אותם, ובהתאם לכך תוכלו גם למקד את הפנייה שלכם במסגרת קמפיין פרסום בפייסבוק.

איך מטרגטים את הפנייה בצורה ממוקדת?

פנייה ממוקדת לפלחי שוק שמתאימים לכם היא פעולה שנקראת טירגוט מלשון Target או מטרה באנגלית, קרי פנייה לקהל המטרה שלכם. טרגוט מבוצע על ידי הגדרת שורה של קריטריונים שאופייניים ללקוחות פוטנציאליים אפשריים שלכם, כך שהמודעה שלכם תוצג אך ורק למשתמשי פייסבוק שעונים על הקריטריונים הללו. למשל, אם אתם מציעים שירותי השקעות בנדל"ן, אתם רוצים לפנות לפנסיונרים, לאנשים שעל פי הפעילות שלהם בפייסבוק אפשר להבין שהם בעלי הון, לאנשים שמתעניינים בנדל"ן, לאנשים שמתעניינים בהשקעות, לאנשים בישראל וכן הלאה. את כל אלה תוכלו להגדיר במסגרת הקמפיין שלכם בפייסבוק וליצור לעצמכם מסע פרסום ממוקד מול הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

איך מבצעים פרסום בפייסבוק?

פייסבוק מאפשרת לכל בעל עסק, ולכל אחד למעשה, לפתוח חשבון מפרסם ולהתחיל לפרסם בתוך דקות ספורות. בחשבון תוכלו להגדיר את הקריטריונים עליהם דיברנו קודם לכן, להעלות תמונות קריאייטיב, לכתוב את הטקסט של מודעת הפרסום, להגדיר את קהל המטרה, את השעות ביום שבהן תוצג המטרה ואפילו את התקציב היומי או השבועי המקסימלי שלכם. יחד עם זאת, כדאי וחשוב לדעת שפרסום בפייסבוק זה לא קסם ואתם מהר מאוד יכולים למצוא את עצמכם משקיעים כספים גדולים ללא תוצאות. על כן, על אף שאתם יכולים לבד, גם פרסום בפייסבוק רצוי שיתבצע בליווי גורם מקצועי ובתוך מכלול שלם של פעולות שיווק ופרסום גם בערוצים אחרים כמו גוגל, יוטיוב וכדומה.

פרסום בגוגל: איך עושים את זה נכון?

עסקים רבים משקיעים בקידום אורגני של האתר העסקי, אך לצד הקידום האורגני כדאי לשלב גם פרסום ממומן בגוגל. מערכת הפרסום של גוגל

בניית אתר אינטרנט

אין שלא נסתכל על זה, האינטרנט הפך למרחב המרכזי של חיינו. אנו מנהלים את הקשרים החברתיים שלנו דרך האינטרנט, מבצעים את הקניות