מכירת לידים – מה זה ומהם היתרונות?

אם אתם נתקלים לראשונה במונח לידים, כדאי שתשלימו לקרוא את השורות הבאות ומייד לאחר מכן תפנו לטקסטים מקצועיים נוספים על מנת להרחיב את הידיעות שלכם בנושא חשוב וקריטי זה. ככלל, לידים הוא ביטוי שמקביל בעברית למילה "הפניות" או מדויק יותר הפניית לקוחות. כשיש לכם ליד יש לכם הפניה ללקוח פוטנציאלי. מדוע אנשים מוכרים לידים? כיצד מתבצעת מכירת לידים? מי מוכר לידים ולמה זה כל כך חשוב לעסק? על כך בשורות הבאות.

אז מה זה בדיוק לידים?

ליד היא בעצם הפניה של לקוח פוטנציאלי לעסק. בפועל, ליד הוא אוסף של פרטי התקשרות עם הלקוח ובמהות הוא מייצג לקוח שהביע עניין במוצרי או שירותי העסק. המשמעות היא שלא כל פרטי התקשרות של כל אדם הם ליד. עסקים משקיעים כסף רב ומשאבים רבים ברכישת לקוחות חדשים וזה יכול להיות נהדר עבורם אם הם יקבלו פרטים של לקוחות פוטנציאליים מולם הם יוכלו לרכז את המאמצים שלהם וליהנות מהסתברות גבוהה יותר ליצירת עסקאות.

מה זה מכירת לידים?

כאמור, עסקים משקיעים המון כסף ברכישת לקוחות חדשים והם עושים זאת דרך שלל פעולות פרסום ושיווק. פעולות אלה הן פעולות גנריות הפונות לכלל האוכלוסייה או לפלחים מוגדרים ושיעור ההיענות (או כפי שזה נקרא: המרה) הוא נמוך יחסית. העסק נדרש לפרסם בכל יום לעשרות אלפי אנשים כדי לקבל פנייה אחת שגם נגמרת בעסקה. הליד למעשה מאפשר לעסק למקד את המאמצים שלו ולחסוך כסף רב בפרסום ושיווק על ידי פנייה ממוקדת לאנשים שכבר הביעו עניין במוצרים או השירותים שלו ולכן עסקים מוכנים לשלם על לידים. מן הצד השני, יש אנשים שמומחים בגיוס לידים ועיסוקם מתמצה בכך שהם אוספים לידים ומוכרים אותם לעסקים המתאימים.

איך זה קורה?

למשל, אדם שמתעסק בלידים, פותח אתר שעוסק בהשקעות נדל"ן ומפרסם בו תוכן מקצועי רב ובכל עמוד מציע למבקרים באתר להזין את הפרטים שלהם אם מעניין אותם לקבל חומר נוסף. כאשר אחד המבקרים מזין את פרטיו הוא למעשה יצר ליד. המדובר באדם שמתעניין בהשקעות נדל"ן ואפילו הביע עניין לשמוע עוד. את הליד, קרי את פרטי ההתקשרות של אותו מבקר, מוכר אותו בעל אתר לחברת השקעות בנדל"ן שכעת יכולה לפנות לאותו מבקר ולהציע לו את שירותיה. זוהי מכירת לידים קלאסית וכך היא מתרחשת. הדרכים להשגת הלידים הן כמובן רבות ומגוונות וכולן דורשות רמת התמחות גבוהה.

במרבית המקרים תרכוש חברת ההשקעות לידים מכמה וכמה ספקי לידים שמציעים שירותי מכירת לידים וכך תוכל להשיג כמות גדולה של לידים, הרבה יותר ממה שתוכל היא להשיג בעצמה או דרך ספק בודד. תחום פעולה זה קיים כמובן במגוון ענפים במשק ולא רק בענף השקעות הנדל"ן.

פרסום בגוגל: איך עושים את זה נכון?

עסקים רבים משקיעים בקידום אורגני של האתר העסקי, אך לצד הקידום האורגני כדאי לשלב גם פרסום ממומן בגוגל. מערכת הפרסום של גוגל

בניית אתר אינטרנט

אין שלא נסתכל על זה, האינטרנט הפך למרחב המרכזי של חיינו. אנו מנהלים את הקשרים החברתיים שלנו דרך האינטרנט, מבצעים את הקניות